H EXELIXIS HORECA είναι σήμερα μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες διανομής αναψυκτικών, τροφίμων, ποτών και αναλώσιμων προϊόντων στη Βόρεια Ελλάδα. Eπισκέπτεται συνολικά πάνω από 1000 σημεία πώλησης στις περιοχές της Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας και Λάρισας.
Καλύπτει μία μεγάλη ποικιλία από προϊόντα που εμπορεύεται και καθημερινά αυξάνει και διαφοροποιεί την γκάμα της, σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.
Κορυφαίοι
Η εταιρεία παραγωγής πτηνοτροφικών προϊόντων 'ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ'- ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ Α. ΑΕ βρίσκεται στην περιοχή της Θέρμη και ασχολείται με την επεξεργασία νωπών και κατεψυγμένων πουλερικών.
Η εταιρία ΛΕΟΝΤΖΙΝΗ Ι. Α.Ε. ΚΡΕΑΤΩΝ η οποία φέρει διακριτικό τίτλο «ΣΤΟΧΟΣ» είναι μια εταιρία που εδρεύει στο Βιομηχανικό Πάρκο, στο Λάκκωμα Χαλκιδικής και δραστηριοποιείται με επιτυχία στο χώρο των κρεάτων και κρεατοσκευασμάτων τα τελευταία χρόνια, με συνεχώς ανοδική πορεία.
Κύριος σκοπός της εταιρείας είναι να παρέχει στους επαγγελματίες του χώρου της μαζικής εστίασης, παραδοσιακά προϊόντα στην καλύτερη ποιότητα και στις καλύτερες δυνατές τιμές.
Η εταιρεία Π.Πετράκογλου – Κ.Μπεκιάρη ειδικεύεται στις τροφοδοσίες καταστημάτων μαζικής εστίασης. Με αρκετά χρόνια στο χώρο των πωλήσεων, γνωρίζουν άριστα τις ανάγκες του επαγγελματία.
Η εταιρεία Δ. Εξηνταβελόνης – Σ. Αραμπατζή είναι μια σύγχρονη μονάδα εμπορίας και επεξεργασίας κρέατος που φέρει την σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στα είκοσι χρόνια από τη λειτουργία της κατέχει ήδη μια κυρίαρχη θέση στο χώρο της Τυποποίησης και Εμπορίας Κρέατος με Σύστημα Διασφάλισης της Υγιεινής των τροφίμων και μόνιμη παρακολούθηση Κτηνιάτρου για την εγγύηση των προϊόντων της.
Advertisements
Food Planet

freedelivery

Ο τομέας της εστίασης ανήκει σε εκείνους που σε πείσμα κρίσης και συνθηκών γνωρίζει σταθερή άνοδο. Νέες επιχειρήσεις εστίασης κάνουν συνεχώς την εμφάνισή τους, βασιζόμενες, πολλές φορές σε πρωτότυπες ιδέες, που δημιουργούν τάσεις και «μόδες» και αποκτούν σταθερούς fans! Θεμέλιος λίθος μιας υγειούς επιχείρησης είναι η επιλογή της σωστής ομάδας συνεργατών.
Κάθε μέλος της μικρής ή μεγάλης «οικογένειας» μια επιχείρησης εστίασης πρέπει να επιλέγεται με προσοχή και συγκεκριμένα κριτήρια, ώστε να στοιχειοθετεί δυνατό κρίκο της συνολικής αλυσίδας και να συνεισφέρει ουσιαστικά τόσο στην ατομική όσο και στην ομαδική εξέλιξη. Από τα μικρά bistrot και καφέ της γειτονιάς και τις αλυσίδες fast food μέχρι τα ακριβά εστιατόρια, τις συνοικιακές ταβέρνες και τα restaurant ακριβών ξενοδοχείων, ο ρόλος του σερβιτόρου είναι ένας από τους πλέον σημαντικούς μιας και πρόκειται για την πρώτη εικόνα που λαμβάνει ο πελάτης εισερχόμενος στο χώρο και αποτελεί το άτομο με το οποίο αλληλεπιδρά καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του.
Γι’ αυτό το λόγο κάθε επαγγελματίας σερβιτόρος, εκτός από το ευγενικό του χαμόγελο, πρέπει να τηρεί μια σειρά βασικών κανόνων που λειτουργούν ως θεμελιώδης άξονας της επαγγελματικής του υπόστασης:
1. Ευγένεια Η ευγένεια, όσο τετριμμένο κι αν ακούγεται, είναι απαραίτητη μιας και δυστυχώς δεν είναι δεδομένη. Ο σερβιτόρος πρέπει να είναι ευγενής και διακριτικός, να τηρεί τους βασικούς γλωσσικούς και γραμματικούς κανόνες, να ελίσσεται σε περιπτώσεις παράλογων απαιτήσεων και φυσικά να αποφεύγει το αναίτιο θάρρος. Οι κινήσεις του πρέπει να είναι μαλακές και εκλεπτυσμένες παρά τους γρήγορους ρυθμούς που πρέπει να ακολουθεί και η παρουσία του πρέπει να είναι τέτοια ώστε να μην προκαλεί άγχος στον πελάτη.
2.Ενημέρωση Κάθε σερβιτόρος οφείλει να είναι σωστά ενημερωμένος για τα προσφερόμενα ποτά και πιάτα που υπάρχουν στον κατάλογο του μαγαζιού καθώς και για κάθε επιμέρους λεπτομέρεια που μπορεί να φανεί χρήσιμη στον πελάτη (π.χ συγκεκριμένα συστατικά, αλλεργιογόνα στοιχεία κτλ).
3.Εγρήγορση Ένας σερβιτόρος πρέπει να είναι σε μόνιμη εγρήγορση και να επιβλέπει συνεχώς τον χώρο που καλείται να εποπτεύει. Η έγκαιρη εξυπηρέτηση και η προνοητικότητα ανάγνωσης των αναγκών του πελάτη είναι βασικά στοιχεία της επαγγελματικής συμπεριφοράς του σερβιτόρου που εξασφαλίζουν την ευχαρίστηση του πελάτη. Άλλωστε, κανείς δε χαίρεται με την καθυστέρηση λήψης της παραγγελίας ή με την αναμονή για την πληρωμή του λογαριασμού..
4.Επαγγελματισμός Η συνολική επαγγελματική εικόνα του σερβιτόρου πρέπει να συνοδεύεται από ένα σύνολο απαιτήσεων. Η εξωτερική του εμφάνιση πρέπει να είναι πάντα φροντισμένη και ο ρουχισμός του, εάν δεν υπάρχει στολή, συγκεκριμένος και πάντα προσεγμένος, ενώ δεν μπορεί να φάει ή να καπνίσει σε κοινή θέα. Ο ρόλος του σερβιτόρου μοιάζει μικρών απαιτήσεων, αλλά αυτή είναι μια λανθασμένη εντύπωση.
ΠΗΓΗ https://www.eurotraining.gr/