H EXELIXIS HORECA είναι σήμερα μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες διανομής αναψυκτικών, τροφίμων, ποτών και αναλώσιμων προϊόντων στη Βόρεια Ελλάδα. Eπισκέπτεται συνολικά πάνω από 1000 σημεία πώλησης στις περιοχές της Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας και Λάρισας.
Καλύπτει μία μεγάλη ποικιλία από προϊόντα που εμπορεύεται και καθημερινά αυξάνει και διαφοροποιεί την γκάμα της, σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.
Κορυφαίοι
Η εταιρεία παραγωγής πτηνοτροφικών προϊόντων 'ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ'- ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ Α. ΑΕ βρίσκεται στην περιοχή της Θέρμη και ασχολείται με την επεξεργασία νωπών και κατεψυγμένων πουλερικών.
Η εταιρία ΛΕΟΝΤΖΙΝΗ Ι. Α.Ε. ΚΡΕΑΤΩΝ η οποία φέρει διακριτικό τίτλο «ΣΤΟΧΟΣ» είναι μια εταιρία που εδρεύει στο Βιομηχανικό Πάρκο, στο Λάκκωμα Χαλκιδικής και δραστηριοποιείται με επιτυχία στο χώρο των κρεάτων και κρεατοσκευασμάτων τα τελευταία χρόνια, με συνεχώς ανοδική πορεία.
Κύριος σκοπός της εταιρείας είναι να παρέχει στους επαγγελματίες του χώρου της μαζικής εστίασης, παραδοσιακά προϊόντα στην καλύτερη ποιότητα και στις καλύτερες δυνατές τιμές.
Η εταιρεία Π.Πετράκογλου – Κ.Μπεκιάρη ειδικεύεται στις τροφοδοσίες καταστημάτων μαζικής εστίασης. Με αρκετά χρόνια στο χώρο των πωλήσεων, γνωρίζουν άριστα τις ανάγκες του επαγγελματία.
Η εταιρεία Δ. Εξηνταβελόνης – Σ. Αραμπατζή είναι μια σύγχρονη μονάδα εμπορίας και επεξεργασίας κρέατος που φέρει την σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στα είκοσι χρόνια από τη λειτουργία της κατέχει ήδη μια κυρίαρχη θέση στο χώρο της Τυποποίησης και Εμπορίας Κρέατος με Σύστημα Διασφάλισης της Υγιεινής των τροφίμων και μόνιμη παρακολούθηση Κτηνιάτρου για την εγγύηση των προϊόντων της.
Advertisements
ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΡΘΡΑ
Food Planet

freedelivery

Τα περισσότερα από τα 900 καταστήματα της αμερικανικής αλυσίδας εστιατορίων KFC (Κentucky Fried Chicken) στη Βρετανία έμειναν κλειστά χθες ή υπολειτουργούσαν, εξαιτίας της αδυναμίας της DHL να τα προμηθεύσει με φρέσκα κοτόπουλα. Η KFC, η οποία ειδικεύεται στις συνταγές φαγητών με τηγανητό κοτόπουλο, ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της, επισημαίνοντας ότι η αναστάτωση οφείλεται στον προμηθευτή της.
Εν τω μεταξύ, ανέφερε ότι όσα από τα εστιατόρια KFC εξακολουθούν και είναι ανοικτά, είτε έχουν μειώσει τις ώρες λειτουργίας τους είτε προσφέρουν λιγότερες επιλογές γευμάτων. Τα προβλήματα θα παραμείνουν και για τις επόμενες μέρες της εβδομάδας σε ορισμένα από τα εστιατόρια της.
«Εκτιμάμε, πάντως, ότι σταδιακά θα λυθεί το πρόβλημα, εφόσον οι υπάλληλοί μας εργάζονται συνεχώς 24 ώρες το 24ωρο», δήλωσε εκπρόσωπος της KFC. «Εν τω μεταξύ, κάθε μέρα λαμβάνουμε ολοένα και περισσότερα υλικά».
Το 80% των εστιατορίων της εταιρείας στη Βρετανία λειτουργεί με καθεστώς francising. Ωστόσο, ο όμιλος KFC τούς συνέστησε να ακολουθήσουν κοινή γραμμή: είτε να κλείσουν είτε να υπολειτουργήσουν για ένα χρονικό διάστημα.
Το νέο συμβόλαιο μεταξύ της KFC και της DHL είχε αρχίσει να υλοποιείται την περασμένη εβδομάδα, ενώ η συμφωνία κλείστηκε στα τέλη του 2017.
Προηγουμένως, η KFC συνεργαζόταν με εταιρεία διανομής που ειδικευόταν στην τροφοδοσία καταστημάτων, αλλά μετά στράφηκε στη γερμανική εταιρεία διανομών DHL. Η αλλαγή προμηθευτή, πάντως, είχε να κάνει με το κόστος.
«Κατά την εκτίμησή μου, αυτή τη φορά η KFC ήθελε να κάνει οικονομία, αλλά μάλλον ξεπέρασε τα όρια», επισημαίνει η Φιόνα Σινκότα, αναλύτρια αγορών της City Index. «Μάλλον η DHL τούς έκανε καλύτερη προσφορά, αλλά με ποιο τίμημα; Συνήθως, οι πελάτες δεν ξεχνούν τέτοια περιστατικά, και αυτό θα έχει αρνητικό αποτέλεσμα για την KFC».
Η DHL υπέστη ανεπανόρθωτη ζημία όσον αφορά τη φήμη της. Τουλάχιστον η KFC έχει χιούμορ, όπως φαίνεται από την ανακοίνωση που εξέδωσε: «Το κοτόπουλο διέσχισε τον δρόμο, αλλά δεν ερχόταν σε μας. Ξεκινήσαμε να συνεργαζόμαστε με μια νέα εταιρεία, αλλά φαίνεται ότι αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα, εφόσον το να μεταφέρει εγκαίρως φρέσκα κοτόπουλα στα 900 εστιατόριά μας σε όλη τη Βρετανία αποδεικνύεται περίπλοκο έργο». Η DHL ζήτησε συγγνώμη και απέδωσε την ταλαιπωρία σε προβλήματα σχετικά με τα logistics που εφαρμόζει, τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει η παράδοση των κοτόπουλων.
Το πρώτο εστιατόριο KFC στο Ηνωμένο Βασίλειο άνοιξε στο Λανκασάιρ το 1965. Προηγήθηκε δέκα χρόνια του αντίστοιχου εστιατορίου των McDonalds.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του New York Post, η αλυσίδα εστιατορίων με ειδίκευση στις συνταγές με τηγανητό κοτόπουλο είναι πολύ δημοφιλής στη Βρετανία. Σε τέτοιο βαθμό, μάλιστα, που πολλοί καταναλωτές επιλέγουν να πάρουν προμήθειες για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι τους από την KFC.
ΠΗΓΗ http://www.kathimerini.gr./