H EXELIXIS HORECA είναι σήμερα μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες διανομής αναψυκτικών, τροφίμων, ποτών και αναλώσιμων προϊόντων στη Βόρεια Ελλάδα. Eπισκέπτεται συνολικά πάνω από 1000 σημεία πώλησης στις περιοχές της Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας και Λάρισας.
Καλύπτει μία μεγάλη ποικιλία από προϊόντα που εμπορεύεται και καθημερινά αυξάνει και διαφοροποιεί την γκάμα της, σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.
Κορυφαίοι
Η εταιρεία παραγωγής πτηνοτροφικών προϊόντων 'ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ'- ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ Α. ΑΕ βρίσκεται στην περιοχή της Θέρμη και ασχολείται με την επεξεργασία νωπών και κατεψυγμένων πουλερικών.
Η εταιρία ΛΕΟΝΤΖΙΝΗ Ι. Α.Ε. ΚΡΕΑΤΩΝ η οποία φέρει διακριτικό τίτλο «ΣΤΟΧΟΣ» είναι μια εταιρία που εδρεύει στο Βιομηχανικό Πάρκο, στο Λάκκωμα Χαλκιδικής και δραστηριοποιείται με επιτυχία στο χώρο των κρεάτων και κρεατοσκευασμάτων τα τελευταία χρόνια, με συνεχώς ανοδική πορεία.
Κύριος σκοπός της εταιρείας είναι να παρέχει στους επαγγελματίες του χώρου της μαζικής εστίασης, παραδοσιακά προϊόντα στην καλύτερη ποιότητα και στις καλύτερες δυνατές τιμές.
Η εταιρεία Π.Πετράκογλου – Κ.Μπεκιάρη ειδικεύεται στις τροφοδοσίες καταστημάτων μαζικής εστίασης. Με αρκετά χρόνια στο χώρο των πωλήσεων, γνωρίζουν άριστα τις ανάγκες του επαγγελματία.
Η εταιρεία Δ. Εξηνταβελόνης – Σ. Αραμπατζή είναι μια σύγχρονη μονάδα εμπορίας και επεξεργασίας κρέατος που φέρει την σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στα είκοσι χρόνια από τη λειτουργία της κατέχει ήδη μια κυρίαρχη θέση στο χώρο της Τυποποίησης και Εμπορίας Κρέατος με Σύστημα Διασφάλισης της Υγιεινής των τροφίμων και μόνιμη παρακολούθηση Κτηνιάτρου για την εγγύηση των προϊόντων της.
Advertisements
ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΡΘΡΑ
Food Planet

freedelivery

Σημαντικές είναι οι αλλαγές που συντελέστηκαν στον κλάδο της εστίασης τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας.
Ξένες αλυσίδες που ήρθαν, είδαν και δεν άντεξαν, άλλες που το πάλεψαν και κατάφεραν να εδραιώσουν την παρουσία τους στην ελληνική αγορά αλλά και άλλες που ενώ εξήγγειλαν μεγαλόπνοα σχέδια, τελικά αναγκάστηκαν να περιορίσουν σημαντικά τα αρχικά τους πλάνα.
Ο λόγος, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς που οι ξένες αλυσίδες δεν κατάφεραν να κερδίσουν την αγάπη του καταναλωτικού κοινού είναι δύο: ο πρώτος είναι η πεποίθηση της σίγουρης επιτυχίας λόγω της μεγάλης αναγνωρισιμότητας που έχει το brand στο εξωτερικό σε συνδυασμό με την κακή επιλογή των συνεργατών που και ο δεύτερος, η αγάπη των ελλήνων καταναλωτών στο σουβλάκι.
Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η πρόσφατη πολυαναμενόμενη είσοδος της Burger King στην Ελλάδα, που αν και το 2016 ανακοίνωσε πανηγυρικά, την παρουσία της στην ελληνική αγορά με δεκάδες καταστήματα, τελικά, επέλεξε πριν από μερικούς μήνες να ανοίξει το πρώτο κατάστημα της στο αεροδρόμιο της Ρόδου.
Η καθυστέρηση αλλά και ο περιορισμός των επενδυτικών πλάνων της Burger King δεν είναι η μόνη περίπτωση στην ελληνική αγορά.
Όταν πριν από περίπου 25 χρόνια η Mc Donald’s ήρθε στην Ελλάδα, πολλοί έσπευσαν να μιλήσουν για λουκέτο του έτερου ανταγωνιστή της, της ελληνικής αλυσίδας Goody’s.
Λίγο καιρό όμως μετά, όταν καταλάγιασε ο θόρυβος που είχε δημιουργηθεί για την έλευση του παγκόσμιου ηγέτη της μαζικής εστίασης, αποδείχτηκε ότι τα πράγματα δεν ήταν έτσι.
Η πορεία της διεθνούς αλυσίδας ήταν απογοητευτική. Τα Mc Donald’s λίγο έλλειψε να βάλουν λουκέτο, το δίκτυο της περιορίστηκε στα 19 καταστήματα, ενώ έφτασε να έχει συσσωρευμένες ζημιές πάνω από 80 εκατ. ευρώ.
Η σανίδα σωτηρίας δόθηκε από την μαλτέζικων συμφερόντων Premier Capital όταν εξαγόρασε την αλυσίδα το 2011 και κλήθηκε να ανατρέψει την καθοδική της πορεία.
Είχε προηγηθεί η πολύκροτη αποχώρηση – αποτυχία των Wendy’s που έκαναν την εμφάνιση τους στην εγχώρια αγορά το καλοκαίρι του 1989. Τα Wendy’s κατάφεραν να παραμείνουν στην Ελλάδα για πάνω από δέκα χρόνια φθάνοντας το 1997 να διαθέτουν περισσότερα από 10 καταστήματα στην Αθήνα, αρκετά στη Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες επαρχιακές.
Την αλυσίδα, την έφερε στην Ελλάδα ο Γιώργος Νίκας ο γιος του Παναγιώτη Νίκα, πρώην ιδιοκτήτη της αλλαντοβιομηχανίας Νίκας.
Παρά την ικανοποιητική πορεία των καταστημάτων, τα Wendy’s κατέβασαν ρολά. O λόγος σύμφωνα με ανθρώπους που γνωρίζουν τα όσα διαδραματίστηκαν εκείνη την εποχή, ήταν τα προβλήματα που προέκυψαν στην ανανέωση του συμβολαίου με όρους που θα ήταν πιο συμφέροντες για την ελληνική εταιρεία. Όμως η συμφωνία αυτή δεν ήλθε και η Νίκας προχώρησε σταδιακά σε αποεπένδυση.
Παράλληλα η Goody’s που εκείνη την εποχή αριθμούσε πάνω από 100 καταστήματα, και η αλλαντοβιομηχανία Νίκας ήταν ένας από τους βασικούς της προμηθευτές.
Ως εκ τούτου τέθηκε θέμα «ασυμβίβαστου» καθώς δεν μπορούσε να είναι και προμηθευτής και ανταγωνιστής.
Από τότε η Wendy’s άρχισε να παίρνει την κάτω βόλτα, με μαγαζιά που πλέον δεν συντηρούνταν και απαξιώνονταν, με προβλήματα σε σχέση με τους franchisee μέχρι που έκλεισε και το τελευταίο κατάστημα στις αρχές του 2000.
Ανάλογη ήταν και η πορεία της αλυσίδας εστιατορίων Applebee΄s που το 2011 μετά από 15 χρόνια παρουσίας στη χώρα μας, ανέστειλε την λειτουργία της.
Μάλιστα το λουκέτο ήταν τόσο ξαφνικό, που και οι εργαζόμενοι, οι οποίοι ήταν 2 μήνες απλήρωτοι, ειδοποιήθηκαν όταν πήγαν να πιάσουν δουλειά.
Αιτία, τα συσσωρευμένα χρέη της επιχείρησης λόγω οικονομικής κρίσης. Mέχρι την απόφαση για το λουκέτο λειτουργούσαν έξι Αpplebee΄s: δύο στη Θεσσαλονίκη και τέσσερα στην Αττική (Κεφαλάρι, Γλυφάδα, Λ. Αλεξάνδρας και Φ.Νέγρη).
ΠΗΓΗ http://www.insider.gr/